'94 YAMAHA JOG NEXTZONE (3YJ)
-Motor: minarelli blokk
két ütemű, egyhengeres, léghütéses,
külön olajozás
lökettérfogat:49,5ccm, fekvő motor,7 LE (7000/min),
indítás:berugókar vagy önidtító
gyújtás:CDI gyujtáselektronika
elektromos berendezés:12V, akkumlátor 12V 4A
-Erőátvitel: fokozatmentes automata váltó, szíjhajtás
röpsúlyos száraz centrifugálkuplung
-Felépítés: acélcsőváz műanyag idomokból álló borítással
zárható sisaktartó
Első futómű: teleszkópvilla csillapítás nélkül
Hátsó futómű: egykaros felfüggesztés tekercsrugóval
Fékek: dobfék elöl és hátul
Kerék: 300x10 gumiabroncs
-Tömeg és méretek: 70kg össztömeg,benzintartály: 4liter
olajtartály: 0,8liter
Variátor,görgők:gyári 6.2g 15x12mm
-Fogyasztás:benzin(95): 3,5liter/ 102km
-Végsebesség: kb:75-80k/h
-----------------------------------------------------------------------------------

Márka: Yamaha
Típus: Jog NextZone
Állapot: Használt
Gyártási év: 1994
Üzemanyag: benzin
Teljesítmény: 7 LE
Hengerűrtartalom: 49,5 ccm
Tulajdonos: Ficzere György
Szín: bordó
LEÍRÁS:egy hivatalos internetes teszt (pontozás:1-10 skálán)
teljesítmény:
8
megbízhatóság:
10
szervízháttér, alkatrészellátás:
9
kényelem:
5
összességében erre értékete:
9
megérte-e a vételt:
igen
+ Jó tulajdonságaira azt tudnám írni, hogy megbízható, erős, szerintem
jobban néz ki mint elődjei, és jobban is megy, első/hátsó dobfék ,kis fogyasztás,
nagy sisaktartója van (amit kárpitoztak is), ez a legjobb tuning alap
(ennek az öntvényeiből készítik az 50-70ccm gyorsulási gépeket),kényelmes(legalábbis nekem)
könnyű az alkatrészbeszerzés,szép forma
- Ami nem tetszik benne az, hogy kicsi a kereke ezáltal a magyar utakon elég rázós
közlekedni vele,évek múlásával az elektronika és az első teleszkóp perselyei már nem a régik,első
teleszkóp gumiharangjai se bírják sokáig
még egy problémája van:nincs külön kapcsolója a világításnak így nehezen indul önindítóval
(ez Jogokra vonatkozik)
Erre használom:
Városi közlekedés. Iskolába járok vele minden nap.
Napi átlag 6-8km

